AZ ILLAT
Elbűvölő és érzéki illat a Versace nőnek, aki erős, magabiztos mégis nőies, érzéki, s olyan illatban szeretne fürdőzni, mely jegesen friss, élénk és a gránátalma lédús, színes magjaira emlékeztet. Az illatban a magnólia, a bazsarózsa buja elegye keveredik az érzékiséget árasztó lótuszvirággal. A nőiesen csábító jellegét pedig az acajou fa és a pézsma adja.
FEJJEGY: yuzu, gránátalma, jeges akkord
SZÍVJEGY: bazsarózsa, magnólia, lótuszvirág
ALAPJEGY: acajou fa, növényi ámbra, pézsma
AZ ÜVEG, A CSOMAGOLÁS
Az üveg kinézete luxust és fényűzést idéz, kristályos csillogással, elegáns vonalakkal. A kupak formája akár egy csiszolt gyémánt, mely a rózsaszínbe „öltöztetett” üveggel tiszta Versace harmóniát alkot.
A doboza, mint egy Versace ruha, pazar eleganciát sugároz, a rózsaszín-ezüst színek a Versace Bright Crystal kifinomult, virágos frissességére emlékeztetnek.
A REKLÁM, A HIRDETÉS
A reklámfilm a mágnesként vonzó érzékiséget és a kifinomultságot közvetíti. A valódi vágy tárgya maga az illat, a Bright Crystal Eau de Toilette. A reklámot Mario Testino forgatta Párizsban Donatella Versace kreatív irányításával.
A hirdetésen egy gyönyörű nő szerepel, csodás Versace ruhában, aki egy kanapén fekszik, és a kezében tartja az imádott parfümjét. Az üveg elkápráztatja, ragyog a kezében, akár egy gyémánt, melynek a varázslatos fénye megvilágítja a nő arcát. A környezet melegséget és érzékiséget áraszt, tele vággyal és nőies eleganciával. A pillanat tiszta, kifinomult, elegáns, ahogy minden, ami Versace. A rendkívüli szépség Candice Swanepoel, a dél-afrikai szupermodell, aki a Bright Crystal reklámfilm főszereplője is.